Julmarknaden över=)

Japp nu var julmarknaden över. Så skönt och jag blev ganska nöjd med försäljningen också faktiskt. Jag gick inte minus i alla fall och man ska inte räkna för mycket med Nybro helt enkelt. Så är det någon som är intresserad av att köpa något av det som blev över från marknaden säg bara till. Nu i veckan så ska jag jobba lite på dressman samtidigt som jag ska jobba de sista två veckorna med möbeln till Stockholms mässan. Kommer bli två stressiga, intensiva veckor med byggande av prototypen om jag inte får hjälp ifrån bending group i Nybro. Men det känns samtidigt kul! Här visas min 1:1 modell i kartong på mitt kaffebord som jag nu ska lägga fokus på. Kommer försöka lägga ut lite bilder under dessa veckor här för att kunna visa er hur det går för mig. Orginal prototypen kommer bli i björk med svart bricka i mitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0