Mycket händer i min designvärld just nu!

Japp. Nu är jag tillbaka till min blogg. Har varit dålig på att skriva här på grund av all stress med möbeln. Men nu är den äntligen klar! Hade min exmantion på den idag. Men nu håller jag på att göra klart min workbook också som behöver vara klar tills imorgon. Huu.. Sen är kursen över! Idag fick jag också ett jätte glatt besked och det är att jag vann Mackens recykling tävling. Detta betyder att jag kommer få 5000 kr i handen i prissumma och få min flask idé producerad! Detta är verkligen helt sjukt roligt! Jag fick också reda på att jag kom in på Green Design - en distanskurs på 25%. Detta är en kurs i sammarbete mellan Linnéuniversitetet och Möbelriket. Detta är ett skit bra sätt för mig att komma närmare producenterna och få jobba med Green design om jag vill. Kursen kommer också avslutas på möbelriktets monter på möbelmässan nästa år.Möbeln som jag jobbat med detta halvåret. Kommer ställas ut på möbelmässan i Stockholm i februari i Linnéuniversitetets monter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0