Nu har jag tagit emot min vinst!

Igår var jag i Växjö och tog emot min vinst! Kändes jätte kul och Tv4 stog där och väntade på mig. Lars min lärare från Pukeberg kom med mina ljuslyktor som är de ända ljuslyktorna som jag har just nu. Vi tog en vit duk och la dem på ett bord tända och de två tjejerna från TV teamet började filma dom och min prisutdelning då jag fick blommor, en statuett och 5000 kr i sedlar=). Efter detta började de intevjua mig och ställde en massa frågor som jag inte alls var förbered på. Nervöst som attan! Efter detta fikade jag och diskuterade framtiden med Lars. Tanken är att jag ska få en praktikplats på Macken design till våren på kanske 2 dagar i veckan eftersom jag behöver jobba de andra dagarna för att kunna överleva. Även detta känns kul!

Här är länken till nyhetsinslaget=)

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_vaxjo?title=tv4nyheterna_vaxjo_18%3A32&videoid=1187017&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0