Snacka om gratis reklam!!

Känns som att jag bara skryter här på min blogg. Men något som jag tycker är att vi ska ta bort den dumma jantelagen och våga skryta lite om oss själva! Nu ska jag skryta lite till=)

Ja vad ska man säga. Har haft en underbart lyckad vecka! Det har bland annat eventuellt löst sig med sommarjobbet och kanske kanske kan börja jobba lite extra innan sommaren också och då får jag äntligen lite mer pengar på kontot. Verkligen behövligt! Sen har jag varit med i lokaltidningen Barometern på Nybrosidan med mina flaskor, sen blev gårdagen otroligt lyckad, bättre än vad jag någonsin kunde tänkt mig! Jag fick inte ta i hand med prinsessan men jag fick däremot visa upp mig mer än vad jag hade trott. När jag fick reda på igår förmiddag att endel ledande kommun representater, designföretag och andra viktiga personer skulle delta på innovativdagen på Linnéuniversitetet där också Viktoria och Daniel skulle delta blev jag otroligt pepp och kände att nu måste jag verkligen ta chansen och visa upp mig och Bottle Collection. Fredrik (Mackens grundare) ville att inte att bara han skulle prata. Han ville visa vilket cooperativ Macken är genom att ta med sig representater från alla avdelningar på Macken vilket jag då fick vara representanten för Macken design. Eftersom jag skulle ge en gåva till det kungliga paret kände jag att nu måste jag ta tillfället och visa upp gåvan för alla och på så sätt visa upp mig bland det rätta personerna=) Jag kom därför också med i direktsändning på öppna kanalen i Växjö. Jag vill också hedra Fredrik Bergman årets entreprenör 2010 för Macken för hans otroliga energi och vilja att förändra och göra det svenska samhället till en bättre plats för de svaga!!

Kolla in länken från öppna kanalen. Mackens presentation som jag är med i. Den kan ni se 53 min in i klippet.

http://okv.se/play/lansstyrelsen-i-kronobergs-lan/innovationsseminarium-pa-linneuniversitetet-vaxjo


Gåvan till kronprinsessan Viktoria


artiklen från Barometern Fredag 1/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0