Allt går så fort!!

Ja.. Här på designfronten går allt så fort så jag hinner inte med själv.. Känns lite frustrerande men samtidigt super roligt! Re-do har fått sånt himla press stöd från lokala tidningar och nu också radio.. Känns så himla skoj! Vi har nu varit med i de lokala tidningarna Nybro Tidning, Östran, Barometern, Kalmar läns tidning, webbplatsen Hej Kalmar och idag var vi också med på P4 Kalmar i programmet Skvallertorget, känns för bra för att vara sant.. Det var ingen av oss som kunde änns hoppas på att få sånt stöd. Marknaden tycker jag också gick bra med tanke på att det var första gången. Atmosfären var lugn och härlig och det var rundgång på människor där hela tiden. Nästa designmarknad har vi tänkt ha redan i september och nu ser det också ut som att jag och Hilda Barr kommer öppna upp en Re-do designgroup Showroom/Butik på innergården där vi hade marknaden i lördags.

Jag har nu också börjat sälja mina produkter på webbplatsen www.signerat.se. Där kan ni handla dem direkt på nätet dygnet runt. Min egna webbsida är nu också uppe så kolla in den och tyck till. Jag kommer också snart flytta bloggen dit. Jag säger till här när det kommer ske...  Här är min adress till den.. http://www.linnbjelknedesign.com/

Lyssna på mig och Boel från P4 idag här:  http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0