Imorgon blir nästa Sthlm furniture fair!!

Idag har jag äntligen känt mig lite friskare, tur är väll det när jag åker till mässan imorgon=). Eftersom jag inte fick ställa ut min möbel på mässan så har jag nu istället blivit färdig med en enkel broschyr på min möbel som jag tänkt ge till de "rätta" personerna på mässan. Kommer bli spännande vad de kommer säga, men man måste ju försöka! Jag kommer i alla fall stanna där fram till torsdag och det bästa är ju ändå att vi både fått resorna, boendet och inträdet till mässan från skolan. Då kan man ju inte säga nej. Ska bli kul och också få se nya möbler och få ny inspiration till framtiden. Har också tänkt att gå lite på spännande seminare och lära mig något nytt. På torsdag kommer jag också träffa folket från Green design kursen och jag har också därigenom fått en liten uppgift som jag ska kolla upp på mässan. Så när jag kommer tillbaka kommer säkert mitt huvud vara fullt av information och förhoppningsvis ny inspiration till mitt fortsatta design arbete. Jag kommer också fylla min kamera med bilder. Så när jag kommer tillbaka till bloggen så lär det förhoppningsvis bli en intressant läsning.

Vi ses när jag kommer tillbaka till datorn igen, men det lär bli efter torsdag i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0