Motvind just nu!

Ursäkta för den dåliga uppdateringen senaste tiden! Anledningen har varit flytten från Göteborg till Nybro. Så mycket designarbete har det inte blivit sista tiden. Däremot har mina framtidsplaner inte riktigt gått som jag tänkt mig. I förra veckan fick vi i klassen från svensk möbel design reda på att det inte var alla i klassen som fick ställa ut på grund av platsbrist i montern, vilket ingen av oss visste. Det hade blivit någon otroligt stor miss i kommunikationen. Detta reagerades i både arga och besvika miner såklart. Det var i alla fall endast 5 stycken från klassen som fick vara med och visa upp sin möbel och min var inte inberäknad, otroligt tråkigt!! Men jag har beslutat mig för att ändå åka med upp till mässan och lämna ut broshyrer med bild och text på min möbel och prata runt med branschfolket. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Jag måste ändå åka upp dit för det ingår i min Green design kurs också. Fick ett mail om det igår och det verkar som att vi ska ha två seminarier på torsdagen vilket ska handla om hållbar design och om affärsutveckling. Det ska bli spännande!! Jag väntar nu också på besked ifrån Macken design om en eventuell praktik. Pratade med Lars förra veckan och han sa att han tagit upp det med styrelsen och att de skulle besluta om detta. Känns så jobbigt och vänta på besked!

Nu ska jag i alla fall försöka hålla mig bättre uppdaterad här på bloggen. Jag skriver in inlägg så fort det händer något i mitt designliv. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0