Nya halsdukar

Efter julmarknaden fick jag lite fler önskemål på halsdukar. Precis innan flytten från Göteborg till Nybro köpte jag nya tyger som kommer bli nya trikå halsdukar i olika färger och mönster. Har inte än hunnit på börja detta på grund av allt med flytten. Men så fort min arbetsplats hemma blir klar kommer jag börja med detta. I Julklapp fick jag en riktigt fin retro symaskin från huskvarna som jag snart kommer kunna använda till mitt designarbete. Invigningen med den kommer bli dessa halsdukar. Om någon annan är intresserad av liknande halsdukar men kanske i någon annan färg och mönster hör bara av er!  Tygerna som jag kommer göra nya halsdukar av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0