Vinden redan lite mer på min sida i alla fall!!

Idag blir redan min uppdatering på bloggen lite bättre. Från att ha vinden emot mig till att få vinden lite mer för mig bara på en dag känns great!! Fick ett mail från Lars idag om att Fredrik på styrelsen godkännt mig som en praktikant på Macken. Känns skönt! Ringde då upp Lars och vi diskuterade endel om både praktik, och om hur min one bottle different light ska produceras. Vi kom fram till ett lunch möte nästa torsdag då vi ska diskutera allt. Tills dess ska jag försöka få ett inträdeskort till glasverkstaden i Pukeberg för att kunna producera fler flaskor och också skissa på andra lösningar kring flaskan. Vi ska också diskutera och komma fram till en fin förpackning till flaskan. Jag har också beställt en blankett för ett assistent stipendie som jag ska söka, vilket vi också ska diskutera på torsdag. Det börjar i alla fall se lite ljusare ut nu!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0