Design for life - Design is my life

Design is my life... Det är verkligen så sant. Jag har ju denna veckan börjat jobba igen på mitt jobb nr 2 men det är inte där jag vill vara. Utan det är där jag är för att få några pengar i fickan. Kanske som många andra gör också. Man jobbar för att få pengar that´s it, men jag vill något mer än så. Jag vill jobba med något som jag brinner för, något som aldrig blir ett arbete även om det är det. Design är verkligen my life! Tänk att ha den friheten att själv bestämma och styra över vad man ska göra och jobba med, att vara sin egen chef. Det är helt underbart men också svårt. Men jag är envis och målinriktad.. Jag ska bara lyckas och så är det bara! Jag tänker inte bara gå till ett jobb för att få pengar, då dör jag inombords. Att starta eget känns bara så rätt!!

Jag har idag varit på möte med Re-do och bitarna börja lägga sig på plats inför marknaden nu. Känns så skönt och inte helatiden jobba själv. Känns skönt och ha en grupp och luta sig mot ibland. I eftermiddags har även min vän Linnea varit hos mig och hjälpt mig fota mina produkter. Kommer bli super fina bilder som kommer läggas upp på min hemsida och hos återförsäljare. Tack Linnea!


Här är en del av innegården där Re-dos designmarknad kommer ägarum den 6/8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0