En vecka i företagets tecken..

Hej alla ute i sommaren!
Trotts min envisa förkylning som aldrig vill försvinna har jag denna veckan varit otroligt motiverad till att arbeta med mitt företag Design for life. Har denna veckan jobbat hårt med min hemsida som jag vet, tar sån tid! Men jag vill att den ska vara så perfekt! Men hold your hourses denna veckan kommer den att publiceras! Jag har nu äntligen också fått hem ännu en leverans flaskor som jag packiterat i lådor som snart kommer komma ut till tre olika återförsäljare. Något annat som hänt det senaste är att jag i förra veckan gick på ett möte med min nu nya designkollega som av en slump kommit in på denna blogg och via den tog kontakt med mig. En person som också jobbar mot samma inriktning som jag och som också har stora tankar om framtiden och som liksom jag vill etablera oss i Kalmar. Som jag har sagt innan. Tillsammans kan man komma långt. Vi är nu i fasen att skapa ett nätverk i Kalmar med inriktning mot remake, vintage och ekologisk design och företagande. Och imorgon ska vi dessutom ha ett möte tillsammans med två andra tjejer som håller på med liknande företag och då ska vi planera inför en designmarknad i augusti i Kalmar. Mer kan jag inte avslöja än.. Men den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0