Mer av...




...Re-do designgroup..
Förberedelserna är i full gång! Under förra mötet fick jag uppgiften att ta hand om vår nya officiella blogg, fixa vår logga, plansch och vår gemensamma mail adress. På vår blogg kommer vi uppdatera allt som händer för denna gången inför designmarknaden. Där kommer vi också lägga upp teaser (beskrivning) om våra intressanta deltagare. så Kolla gärna in den. Vår första teaser är upplaggd om Hilda Barr. Besök vår blogg på www.redodesigngroupe.blogg.se och läs mer. Idag fick jag dessutom också ett intressant samtal på telefon. Kära kollegan Boel - Hilda Barr kom på att hon faktiskt hade en kontakt på Nybro Tidning. Hon mailade honom i helgen om vår idé om Re-do och designmarknaden och idag ringde han. Han ville gärna göra ett reportage om mig och re-do och designmarknaden. Han kommer hit till min lägenhet på onsdag förmiddag och artikeln kommer komma med i Nybro Tidning nu på fredag. Här händer allt fort! Dessutom kommer jag från och med denna vecka börja jobba nästan heltid på mitt jobb nr 2 under en månad.. Kommer helt enkelt bli fullt upp den närmaste tiden, men det är bara kul!. Nu har jag föresten ett företag!! Äntligen!! Är en bra dag idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0