Nu börjar allt sätta sig på plats

Fullt upp som vanligt i mitt liv är det, många bollar i luften. Har haft endel och göra med Re-do samtidigt som jag är igång och få ut min Bottle Collection till återförsäljare.. Har däremot stoppats upp lite på grund av min ekonomiska okunskap.. Kan ju säga att ekonomi och bokföring inte är min starkaste sida och allt detta har gjort mig en smula nervös sista tiden. Tur är väll det att jag har fina kontakter som är mer bekväma i yrket som man kan rådfråga.. Nu känns det mycket skönare! Har varit så stressad för jag vill ju så gärna få ut dom på marknaden. Verkar som att det redan blivit lite efterfrågan på dem innan de änns kommit ut i butik. Känns mycket spännande och jätte roligt! Design and arts butik i Göteborg hade bland annat haft en kund inne som frågat efter mina produkter. Känns helt overkligt! Samtidigt som allt detta har jag jobbat mycket på mitt jobb nr 2, men nu börjar i alla fall allt sätta sig på plats i mitt företagsamma liv.. Tur är att man har så fina kontakter som vänner som man kan ta hjälp av ibland. Tack vare Boel Olsson fick jag en helsida i Nybro Tidning i fredags som handlar om Re-do designgroup, designmarknaden och om mig själv som designer.. Trodde inte många skulle se artikeln i Nybro men det verkar det som de flesta har gjort. I alla fall de jag känner. Allt sprider sig så fort i lilla Nybro.. Det är skillnad från Göteborg.. Känns kul men samtidigt lite läskigt att synas i tidningen i lilla Nybro. Alla vet ju allt om alla redan här i lilla hålan.. Men vad gör man inte..

 

Ja annars då.. I torsdags fick jag ju också lite hjälp av min vän Linnea att fota min kollektion. Efter att hon fixat lite med dem skickade hon endel bilder till mig, och jag måste säga att jag är hel nöjd... Hon är så grymt duktig!

Här kommer en smygtitt på endel bilder hon tog.. 


One bottle different lights i klarglas 


A glas of wine bottles (kommer packiteras i fyra olika nyanser)




glasen i sin förpackning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0