Ännu en leverans, känns bra nu!

Hej kära besökare!! Igår åkte jag med Anton mot Växjö igen för att fixa med den andra leveransen av min flaskor. Hade ca 100 flaskor som stod och väntade på att bli tvättade. De där förbannade etiketterna! När man börja designa en produkt vet man aldrig vad för problem man kommer stöta på och allt med produktionen är löst förutom jobbet med etiketterna. Något jag aldrig hade trott! Det tog mig en hel dag att tvätta bort dem från flaskorna men nu är det gjort! Framöver kommer vi antagligen testa att lägga dem i ett upplösningsbad för tid är pengar och så är det bara. Jag hoppas verkligen att denna leveransen kommer bli bättre än den andra då glassliparen råkade slänga alla överdelar, men det löser sig nog denna gången. Jag ser verkligen fram emot att få hem dom för då börjar försäljningen på allvar. Ska då ta kontakt med återförsäljare som jag sen tidigare haft kontakt med, och hitta nya. Kommer bli så spännande! Har redan börjat sälja endel av dem och har fått så otroligt bra kritik från både kunder, allmänheten och bransch folk. Är så himla glad att det redan gått så bra och bättre ska det gå! NU kör vi!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0