Äntligen mer fokus!!

Hej mina kära fina läsare som besöker min blogg sida. Har den senaste veckan haft lite semester från allt som har med jobb och göra men nu är jag tillbaka på banan igen och måste säga att jag saknat design även om man egentligen mer eller mindre jobbar trotts att man är iväg och trotts att jag inte registrerat mig än som företag. Jag vet att mina flaskor blir gjorda just i detta ögenblicket och jag får titt som tätt endel jätte roliga mail och inlägg som för mig framåt i mitt designliv från er därute som hittat mig via denna bloggen, och det känns verkligen jätte roligt! Har via denna blogg fått endel kontakter som är guld värda, och jag säger det till er! Var inte rädda för att ta kontakt med mig! Som designer och egen företagare blir man ofta själv i sin process men jag tror på att vi tillsammans kan bli ännu bättre! Jag älskar sammarbete! Ni kanske undrar varför jag än inte startat upp, jag som har tjatat om det här på bloggen så länge. Anledningen är att jag är rädd för pappersarbetet och är livrädd för att allt ska gå fel och att jag ska bli skyldig skatteverket en massa pengar bara för att jag har bokfört fel. Men egentligen är det ju bara och köra på så lär man sig efter hand. Eller hur?

Ses här snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0