En dag i Växjö

Hej alla goa läsare! Idag så åkte jag med Anton till växjö, Like the old days. Det har varit en underbar dag trotts regnet. I växjö har jag fixat en bunt flaskor som ska skickas iväg. Det blev en djup dykning i glassorteringen tillsammans med Lars och vi fick ihop ca 100-150 flaskor. Jag tycker det känns så skönt och börja styra upp allting igen. Jag har också tvättat bort endel etiketter med en resulterad nagel till spillo men de är det värt! När jag ändå var i Växjö gick jag förbi design kandidat examens utställningen (långt ord). En mycket trevlig utställning! Och sen fick jag komma in i Lars ateljé och blev bjuden på kaffe och pepparkakor. Jag blev så otroligt sugen på att själv ha en egen ateljé. Tänk att skapa en liten ateljé tillsammans med fler kreaktörer i kalmar där man var för sig jobba med sitt egna men samtidigt kan byta ord och få inspiration av varandra! Kanske ska starta något sånt...

Ha en fin helg!


Bild från mitt vardagsrum med Kristins kuddfodral i bakgrunden.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0