Hemsida hemsida hemsida...

Ja, det är faktiskt där jag lägger och har lagt mitt fokus just nu och det är så otroligt roligt dessutom! Som jag sa i ett tidigare inlägg har jag så svårt och besluta mig för hur den ska se ut. Tur är väll att man har mallar att gå efter annars hade jag nog kunna sitta i evigheter. Jag vill att den ska vara enkel, se stilren och seriös ut och samtidigt se ung och modern ut. På detta ska man samtidigt kunna spegla mig och min design. Väldigt snepigt och få ihop dessa bitar men nu ikväll tror jag att jag börjar komma till det rätta utseendet och endel text och bilder har jag redan laggt in. Min vän Linnea Josefsson ska stå för mina projektbilder är det tänkt. Kommer bli så roligt och få använda hennes fina fotografier på min hemsida. Hon är så himla duktig! Förhoppningsvis ska vi fixa detta snart när vi båda får en lucka i våra tajta scheman. Imorgon kommer jag hoppa in och jobba så då blev det ingen trip till Växjö som det var tänkt. Tanken var att åka dit imorgon och lämna in en leverans flaskor, men får bli senare i veckan istället. Imorgon efter jobbet blir det att göra lite fotoshooting på innegården till hemsidan.

Jag avslutar med att visa endel av Linneas fina bilder. God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0