Hemsida snart uppe!

Hej alla besökare! Såg att det har gått mer än en vecka sedan som jag uppdaterade här. Dåligt av mig helt enkelt! Jag har kommit in i något som jag kallar sommarsyndromet. Det betyder att jag blir så o arbetsam när sommaren kommer och solen bara vill att jag ska ut, får ingen motivation till och jobba, men nu har jag faktiskt tagit mig lite i kragen och tagit tag i saker som jag haft på min To do list. Bland annat att göra en hemsida. Jag har länge tänkt, vridit och vänt på hur jag lättast går till väga och vad som har varit bäst för mig. Det är oftast det som är mitt största problem, att komma till beslut! Igår beslutade jag mig och idag har jag påbörjat byggandet av min hemsida. Var faktiskt lättare än vad jag hade trott. Känns skönt och äntligen kommit till skott. Jag kommer länka till hemsidan härifrån när den blir klar, ganska snart ser det ut som!

Gå in här inom en snar framtid så får ni se!

/Linn


Bild på mig som kommer hamna i Möbelrikets katalog och på Green designs hemsida inom snar framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0