Lite inspiration!

Nu när jag inte är på Macken så har jag lite mer tid och skriva här på min blogg. Igårkväll sökte jag rund på nätet efter lite inspiration. Det finns verkligen mycket på nätet att ta del av och även andra som användt vinflaskan som element i sin formgivning. Jag fick ett litet tips på inspiration från min kära fader här om veckan om en lampa gjord av petflaskor som hade ställts ut på Liljevalcs i Stockholm som redan blivit såld så jag var tvungen att kolla upp det och jag gillar den verkligen jätte mycket eftersom den talar till en annan lamp klassiker. Jag som hade en liknande tanke på lampa som skulle tala till samma klassiker och nu är det redan gjord.. typiskt!! Annars kommer mitt arbete idag gå ut på att sy lite trikåhalsdukar, som jag skulle ha gjort för flera veckor sedan.. så NU ska jag äntligen ta tag i det!

I helgen kommer jag åka iväg mot borås och Göteborg så vi ses på bloggen nästa vecka igen! Ha en fin helg!
Här kommer lite bilder på inspiration från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0