Producering igång! Spännande!

En vecka med sjukt mycket och göra och med många tankar. Tiden går så sjukt snabbt så man hinner knappt blinka fören det blir helg..... igen. Tiden går fort och allt som behöver göras tar sån tid, har en lång lista med saker som behöver göras, men det är så det är, hellre det än att man inte har något alls och göra. Nog om det!  

Nu har produceringen börjat igång med min "bottle collection". Har tillbringat veckan på Macken med att ringa runt och bestämma möten med glasslipare och göra förstående ritningar på var det ska kapas och hur det ska slipas så igår hade två möten bokats in som jag åkte på. Men på morgonen blev det tekniska problem som det ALLTID blir när jag har bråttom. På grund av att vår skrivare hemma fortfarande inte har svart bläck var jag tvungen att skriva ut ritningarna på Mackens skrivare på morgonen samma dag och då ville skrivaren bara skriva ut hälften av ritningarna, vilket gjorde allt en aning kompliserat. Men jag löste det med papper och penna, så nu är produceringen äntligen igång och på måndag ska jag hämta första leveransen med prislista, spännande!


Ett buller av flaskor i samlingen och på lördag ska jag på fest och samla på mig ännu fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0