En liten resumé

Nu är det måndag med en ny vecka med nya utmaningar. Denna veckan kommer det nog inte bli överdrivet mycket designjobb. Har en födelsedags fest som ska anordnas inför helgen med endel besök utifrån så blir ganska fullt upp med det. Men målet är att faktiskt börja skissa på lite badrums idéer som jag har i bakhuvudet och sen blev jag ganska taggad på att anmäla mig till en utställning i Örebro som heter Pinnstol tur och retur, då man får chansen till att ställa ut en pimpad, re-designad pinnstol. Har en idé som jag skissat på som hade varit rolig att göra till verklighet och anmäla. Får se vad det blir av det. 

Anledningen till varför jag ska skissa på badrums inredning var att jag tillsammans med Erik och Stefan från Green design var på en workshop i fredags på Duobad i Alsterbro där de behövde hjälp med att förbättra deras förvaring. De tyckte efter workshopen att vi hade mycket intressanta idéer och de ville att vi skulle träffas igen efter sommaren. De ville göra någon förbättring till nästa Stockholms mässa och de verkade intresserade av att sammarbeta med oss. Vi får se vad detta leder med det hade såklart varit jätte roligt!

I detta inlägg vill jag avsluta med att visa upp min Green design kollega Johanna Strands fina badrums inredning - Garbo för Duobad.

Carpe Diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0