Nu är datumet bestämt, 25/5 ska mitt företag startas!

Hej alla trogna läsare! Ledsen att jag inte skrivit inlägg på så länge, men mitt design liv har varit ganska dött senaste tiden. Har påbörjat ett nytt jobb som tagit mycket tid det senaste. Har bestämt mig att jag nu verkligen måste börja planera upp min tid så jag hinner satsa på det jag älskar mest och det som jag faktiskt helst vill jobba med! DESIGN!

Idag var jag bland annat på drivhuset i 2 hela timmar och diskuterade mitt framtida design liv. Diskutionerna kretsade kring mitt företag, om bokföring och hur jag kan få min blogg ännu bättre som hemsida. Så bli förbereda på en förändring här på bloggen framöver.

Det som nu händer med mitt design liv just nu är faktiskt att min Bottle Collection äntligen är i produktion. 200 flaskor har nu lämnats in för kapning och slipning, kährs material har blivit sponsrat och transporterat till Mackens verkstad så inom snar framtid kommer det börja säljas och marknadsföras! Min premiär för försäljning kommer bli på Designkollegornas design marknad den 21 maj på house of win win i Göteborg. Så är ni i Göteborg då kom förbi vetja!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till i framtiden. Du vet att det finns en plats för dig att sälja här i butiken!



Tar också gärna några tips på hur bloggen blir bättre!! :)

2011-05-13 @ 14:25:56
URL: http://blogg.mariaretro.se
Postat av: Sabina

Spännande! Lycka till med företaget!

2011-05-19 @ 10:42:47
URL: http://lovecreateinspire.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0