Utklipp från Designkollegornas designmarknad!

Ja, som de flesta av er vet så var det premiär för Min Bottle Collection i helgen på Designkollegornas designmarknad. Trotts Göteborgs varvet kom det ändå lite folk till marknaden. Jätte kul! Kunde ha kommit fler men det var ändå jätte roligt och få träffa alla designers och kreatörer som man så länge hållt koll på genom designkollegornas forum och äntligen få börja sälja och möta kunder. Jag delande bord med Ann-Helene Rubensson som jag känner sen innan från Kalmar och som driver företaget Noova Kira. Och vi var de ända som inte var bosatta och etablerade i Göteborg.

Nu gått folk har jag endel förpackningar kvar sen marknaden. De kommer säljas med ett premiär pris på 300 kr/förpackning så det är först till kvarn. I varje förpackning kan ni välja på att köpa 4 pack drickglas, en vas med tillhörande topp eller en ljuslykta i tre delar. Hör bara av er till mig via mail. Passa på!

Ett utklipp med bilder från marknaden kommer här.


Mitt bord The bottle collection!






Företaget Övertygad som gör kläder av återvunna tyger


Nova Kira som gör kollage genom beställningar

Sen vill jag tacka alla formgivare och inblandade för en trevlig marknad!

Kommentarer
Postat av: Annhelene

Vilka bra bilder från marknaden! Det va himla trevligt att träffa alla glada o kreativa designers. Vi kommer väl fler gånger eller hur? :D Lägg gärna undan en 4pack drickglas åt oss! kram

2011-05-24 @ 20:19:07
URL: http://www.noovakira.se
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: åh tack snälla du för din fina kommentar! vad himla roligt att jag inspirerar och vad himla roligt att du är på gång att starta upp ditt eget företag! jag önskar dig all min lycka! bamsekram!

2011-05-25 @ 09:51:25
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0